/host /host

Tja..........o (ciao för alla er panthuvuden som inte fattar)
Allas vår emelie kan ju fan inte uppdatera bloggen ;s tror hon har blivit senil eller lider av svår efterblivenhet!!!!!!!!!
Idag var jag med eric och blablabla,  tänker inte tjöta om mitt liv längre. SåååÅÅÅåå patetisk är jag inte :) hehehheheh
Jag måste bara få säga att jag HATAR farmwille som finns på facebook, för er som inte vet vad detta fenomen är, stackars er. like i care, eh nej inte ett piss.
I alla fall, idag skapade jag, mrs björnberg bäckström (ihhihiihhihiih) en grupp som heter  "Vi som hatar Farmwille" jag har redan 11 medlemmar. och fler blir det, oh yezz. Om ni vill så får ni joina, eller ni måste. We need to utrota it.
Deal?
Btw, jag har fått svineflue som emelisan trodde hon hade. eller jag har det inte men vi kan låstas som det så jag får mer attention, omg i'm a attentionwhore omgomgomgomg nooo.

jag älskar eric
 puss





min söta facebookgrupp <3

Kommentarer
Postat av: emelie

jag älskar den här bloggen

jag kan sitta och läsa varje inlägg om och om igen

hehe :P

2009-08-29 @ 08:48:37
Postat av: angie

HAHAH

jag tror jag är med i den

2009-09-01 @ 19:51:04
URL: http://jaglovaringet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0