Jag älskar köttfärs

Hola  bloggisen ! Eller kanske OLA HAHAHA (ett instärnskämt mellan mig och emelie som ingen behöver bry sig om)
Nu sitter jag och steker lite, bra att bränna på fettet. Stektfett med klyftpotatis är aldrig fel, hehe...
The heat is on today, and ofc så va det första skoldagen i tvåan idag. Tro mig eller inte, men det va kul. Iaf att see everyone again. Fast undantag finns ju, hahhahahhahahhahha.
Bajseras kommentar efter att alla hälsat på varandra "Ah men då va vi väl klara, då åker vi hem igen"
And i promise you I almost pissade in my pants.
Jag är inte sjuk, och har inte svininfluensa som min delägare har. Jag har bara ett ord till henne, om du inte vill vara sjuk. Snälla sluta bete dig som en gris då ärthjärna.

Hörs kanske ikväll där någon av oss bjuder på en fl och dc.
Om ni blir de lyckliga vinnarna så får ni igen.

K ö s s och massa annat grejs. Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0