Johan Bajsson

fotboll fotboll fotboll fotboll, herregud !
inte visste jag att det kunde vara så damn nizze. O m g säger jag bara.
Hehehhehee, Kajsa tyckte jag skulle lägga ut en hiss och diss lista.
och självklart får hon som hon vill, eftersom hon är hannis och emelisan fan !!!!!!!

VI HISSAR
-hissar, dom är så söta. man kan bara klicka på en knapp så åker de upp och ner. finns även det engelska ordet för detta, elavator. ifall man skulle få för sig att säga VI ELEVATOR ist för VI HISSAR...
-mjölk, just för att den är vit, god och man kan blanda den med mycket ! + att det även har samma färg som massa annat, typ som vit färg och de där prickarna i prickikorv.
-perfektion, om det är någon som skulle kunna hissa det om någon är det just jag. eftersom jag är så nära perfekt man kan komma.

VI DISSAR
-allt som slutar på bajs. hur kul är det egentligen att heta bajsson i efternamn ?  "vad heter du?" "Johan Bajsson" "jaha okej, vad brunt namn" hur kul kan det vara liksom?
-kings of leon hatare. damn, they're good. om man skulle vara ett lejon skulle man nog också gilla dom. så tummen ner för k o l haters!!! och alla hanna och emelie haters också. hahhaha fast det finns det inga :)

Nu har jag skrivit väldigt långt, så jag tänkte avsluta med en fin mening.



"There is no you and me, it's called we"

btw, eric är mitt liv. jag älskar honom mest i hela världen, jag vill gifta mig med honom när jag blir stor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0