wopsie

Ja, som rubriken redan säger och förklarar. Så har vi blivit lite dåliga på att uppdatera. Men det va bara en litet fel och ska inte upprepas.
HAHAHHA, menade jag något av det jag precis skrev ? Nope, jag skiter fullständigt i om ni är lite buhuledsna över att vi inte uppdaterat. Ni följer den ändå, för ni lööööööööööwe it.
Idag har jag varit på ett fotbolls möte och blablabla, like you care.
Emelie och jag träffas inget längre i skolan för att vi inte går i samma bajsklass. Skit på det, ahhhhhh, en stor skitkårw.
Kajsa, som ständigt från och med idag följer vår blogg. Sa att vi borde göra en vblogg. Alltså på er begäran ska vi försöka !
M a t f e s t v a l e n på fredag också. Det gillar vi.
Jag är dessutom bestatt av facebook. AMAGAD I'M IN LOVE.
Träffade min största kärlek ever idag också, it waz Sofferas hund Oliver. Men honom kan man inte äta, eller asså inte för att jag gillar oliver men dom som gör det tänker åh vad gott med oliver, men han är alltså oätlig. eller jag har ju inte smakat. men whatveeeeeeeeeeeeever.
köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0