änd

nu lägger vi ner för vi får inga kommentarer

och det hjälper inte att man säger, "jag kommenterade faktiskt igår hanna" MM BRA första gången av 200 inlägg. duktig idiot............
läsa bloggen = kommentera = mer roliga inlägg = alla blir nöjda och glada
men ni kör på
läsa bloggen = skratta lite = klicka vidare på ngn annan blogg = hanna och emelie lägger ner sin blogg

dem som kommenterar mest är jag, emelie och min mamma. Det är inte kul att se att bara emelie har kommenterat mina inlägg det blir liksom no respons.

hejdå folkz

(det räcker inte att ni kommenterar typ 1000000000 kommentarer på varje inlägg nu bara för att jag hotar er och tror jag glömmer av att ni inte kommenterar sen om 2 dagar igen. min iq är högre än både en giraff och emelies

Kommentarer
Postat av: moa

haha ja de gör vi, ni e så coola ;$

hihi <3

2009-12-06 @ 10:40:31
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: mamz

NEEEJ! inte sluta snälla

2009-12-06 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0