back in black

nu är vi back
eller iaf jag
jag ska börja lite smått så jag hinner smälta in allt hat mot oss på en blogg...... </3


jag har iaf kommit på en ny grej
the 90's of the week
och dagens låt från 90talet blir:
TRALADAMDAM 'trummvirvel'

Vandraren - Nordman
"det gör ont men går ändå
du kan alltid vända om
det gör ont men går ändå
du är och förblir som en vandrare"

jag är för lat för att länka en låt från youtube, liksom hallå vi lever på 2000 talet, det finns spotify!!!!

hanniz gillar!!!!!!



luzze på torz ännu bättre
jag gillar z:an
grejt

ta ta dudiez!



Kommentarer
Postat av: såsera

ååhhh, NORDMAN!!! <3<3<3

2009-12-09 @ 22:57:25
Postat av: Thilda

raaaowr;g

2009-12-12 @ 19:54:12
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0