p+you+s x2

hat

1. folk som bara har ett enda ord i sin ordlista i huvudet
2. kyla när man upplever den, annars är det ok.
3. skolan. JAG HATAR DEN. give me lov NUNUNUNUNU annars gråter jag
4. outfits. man har inte på sig en outfit till skolan, NEJNEJNEJ. det är ett klädesplagg okej ? en tysha och jeans är ingen outfit omgggggggggg
5. att expo har ledigt idag. VI FÅR ALDRIG LEDIGT, livetärorättvist.se
6. vi har nattfotografering idag. vill jag det ? ne jag hatar fotooooo jag lär mig typ ingeeet baaaaajs
7. att eric inte kommer till mig förreneeennne om 100 år. :(:(:(:(:( jag saknar eric uuh
detta är inget inlägg att lägga ner tid på om man inte bryr sig om mitt liv vill säga hehehe

Kommentarer
Postat av: hemlig läsare. ledtråd: jag sitter vid datorn breve, det är det enda jag kan säga..

Nattfoto. Urk. vi kommer dö.

2009-12-17 @ 13:00:02
Postat av: hejhejhej

outfit outfit outfit outfit

utfit, det låter ju bara konstigt



2009-12-17 @ 14:05:03
Postat av: The new girl

jagälskarnärviexpobarnenharledigt.se Hehe



Ha en bra 6 månadesdag med Eric!! :)

2009-12-17 @ 15:35:31
URL: http://josefineahlstrom.blogg.se/
Postat av: Thilda

älska expo! byt hanna då :D

2009-12-17 @ 15:52:41
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0