VIKTIG INFO hehe

JAG tänkte göra en presentation om mig.

Hanna
Jag är brunett, snygg och har blåa ögon,
mina ögonfrasar är långa och jag får ofta komplimanger om dom.
Jag får även komplimanger om min mjuka hud. Jag är en skönhet med andra ord.
Jag bor i ett gult hus som är stort, jag har en stor trädgård och bor på en gata som börja på dö.
När jag var liten hade jag en sköldpadda som hette Wille, men han är på andra sidan just nu. Jag har ett rum som är grått och en fondvägg som är mörkgrå och röd med blommor på. Jag handlar ofta på coop och trivs där. Första gången jag spelade fotboll typ seriöst var i augusti. Mina fotbolls"kompisar" tycker jag är en looser för att jag inte kan något. Jag har en kille som heter Eric, som jag varit tillsammans med ända sen i juni. Jag har varit i 6 länder och varit utomlands 12 gånger, utanför norden asså. Jag gillar att sola och blir lätt brun. Vi har ett solarium hemma hos mig. Jag har en mamma och en pappa, mormor, farfar och farmor, 1 syster och 1 låtsassyster. Jag har en farbror och 3 morbröder och har även 5 kusiner. Typ en miljon sysslingar och jag är halvfinsk men kan bara sjunga en sång på finska. Jag fyller år i världens bästa månad och tycker att lila är en fin färg. Jag har massa kompisar men ingen bästis.
hejdå





jag om 100 år!!




Kommentarer
Postat av: emelie

hahahah wille

2009-12-03 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0