det finns en anledning

Bryr jag mig om att folk på sina statusar att det ska till teneriffa om en vecka ?
NEJ

Vill jag veta att ni äter godis och tittar på tinas cookalong ?
NEJ

Bad jag om eran åsikt att återvända till skolan ?
NEJ
(som om ingen fattar att det är skola på en måndag och att alla vill ha lov igen, jag vet att det är skola på måndagar och alla andra dagar till fredag påminn mig inte så förskräckligt mycket om det!!)


Bryr jag mig om du sitter i matsalen och skriker om vem du skrulade med på parketten ?
NEJ

Sluta berätta det för mig då.
Snälla
Håll era konstiga kommentarer för er själva.
Det finns en anledning till att readmycareface heter just det!

Tack förresten till er trogna läsare som faktiskt läser den varje dag.
Det behövs, för det värmer våra svenska kalla hjärtan.



Fast detta vore inte helt fel, eller hur älskling?
och nu vill jag att du kommenterar också!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: den bäste

neeruu det vore inte fel alls, men jag hoppas på att vi åker till nått varmt ställe efter årsskiftet :D <3333

2009-11-02 @ 22:10:05
Postat av: emelie

SÅ RÄTT SÅ RÄTT

2009-11-02 @ 23:46:16
URL: http://readmycareface.blogg.se/
Postat av: mamz

Sunwing Resort Sandy Bay? Mmmmmm sol!

2009-11-03 @ 17:49:28
Postat av: idiz

oooh! mums! jag vill solaaa!

2009-11-05 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0