eric har snygg rumpa

lite klagande av dålig uppdatering har skett.
SORRY
vi ska fixa oss
eller neeeeee
ehehehhe
ni måste kommentera
vi ska bli kända, yes det ska vi
och emelie, bullshit på dig.
skorna du la ut som fula, DOM ÄR LÄCKRA
in fact, så har min mamma köpt ett par såna till mig som står hemma på mitt rum nu.
dom är dööö snygga
jag ska ha på mig dom varje dag i skolan nu och alla kommer härma mig
men jag säger inte vart jag köpt dom, det får ni faktiskt komma på själva
host coop
LOVE IT

KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: brynte

asssoooo jag har snygg rumpa

helvete hanna :S du fattar ju inget

hehe

coop är mitt favvo shoppingcenter

ska dit snart och handla kläder för mitt studiebidrag.

skorna <3

(fast dom är köpta på netto inte coop, såg när du var där) :)

2009-11-25 @ 16:24:28
URL: http://hejbilist.se
Postat av: Anonym

jag fullkomligt ÄLSKAR dom här skorna!!

2009-11-25 @ 16:31:08
Postat av: hanna

såg du mig på netto emelie ? :O

omg stalker

2009-11-26 @ 10:47:35
Postat av: ärtan

jag ska köpa såna <3

2009-12-03 @ 10:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0