hafgls Aaa

idag var det en toppen dag!
i skolan tog vi svininfluensasprutan. hehe helt sjukt kul
not

i kväll har jag och mina älskade brudz varit hos moizzzzzz och det va KUL!
uno var kul, och the people. mm

när vi skulle gå till olins (jag och josse följde alla dansande folk dit) så började vi prata med några hel schyssta killar. dom va as balla!

josse: ne men man måste ju ha något som är såsigt i baugetten
erik: jaa, gurka är väl bra?
HAHHAHA
det va kul.
hampus va roolig också.
han stod mest ute med mig och josse ist för att vara inne på olins. helt OK där azzo. hhhehehhe
nu ska jag bli vän med alla i hela världen på fb.

jag har nog feber förresten, det är nice.


väntar på eric också.
tjabba tjena hallå
(vi säger så)

sen gjorde man något med handen i pannan och allt vare va

remember?




emelie blev lite ängslig när vi skulle gå till olins så jag sa åt henne att
ställa sig vid ett träd och slappna av en stund.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha

2009-11-28 @ 10:31:15
Postat av: josse e

hahaha, dom var helsköna :D

tyckte dock synd om hampus som stod ute i bara t-shirt :p tack för en bra kväll :D

2009-11-28 @ 11:15:20
Postat av: mamz

fick mig ett gott skratt, men skrattar Emelie lika gott?

2009-11-29 @ 09:44:51
Postat av: hanna

hehehehheheheheh

jaa, stackars lilla hampus :( men han fick ju låna våra vantar iaf. haha



ja mamma det tror jag :D

2009-11-29 @ 16:34:43
Postat av: Moa

det var askul att ni kom :D :D <3

we all love UNO!!!

2009-11-29 @ 18:31:50
URL: http://moake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0