hatt

Hata 1: När man petar mascara borsten i ögat och man blinkar till och gör en ful min och sekunden efter befinner sig en stor svart klump av mascara under/över/på ögat.
Hata 2: Väntan. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge?
Hata 3: Pappas eviga "Då skulle du veta när jag tog lumpen..." Jag har hört den där meningen minst 1000 gånger och jag bryr mig faktiskt inte för jag inte ta lumpen.
Hata 4: När föräldrarna köper saker för att muta sina barn. När jag var liten ville jag ha en sån där apa vars tumme man kunde stoppa in i apans mun och så fanns det en napp med, det fanns både stora och små, jag minns inte va de hette men iaf, jag hade världens tandläkarskräck när jag var liten och min mamma sa att jag skulle få en sån apa om jag gick till tandläkaren. Jag fick en sån men gick jag till tandläkaren? Nej.
Hata 5: Överdriver gör alla men man behöver inte säga att man såg en orm när man var ute och gick när det i själva verket var en mask.
Hata 6: Datorer. Datorer gör så att man sitter vid facebook, msn och bdb vilket gör att man inte gör läxorna vilket leder till att man inte orkar lämna in vilket gör att man får streck/ig vilket gör att man inte kan söka till högskola vilket resulterar i att man inte få jobb och inget jobb - inga pengar och inga pengar leder till att man inte kan köpa kläder.
Hata 7: Att jag och Hanna aldrig får tummen ur och fixar en vb men sanningen är, vi vill inte vara anledningen till att ni får en hjärtattack och dör av vår bländande skönhet, för ni är alldeles för unga för att dö.

Kommentarer
Postat av: hanna

word på vb

yes yep YAP

haha

2009-11-05 @ 21:33:49
URL: http://readmycareface.blogg.se/
Postat av: Moa

haha, rubriken påminner mig om emils dysleksi attack då vi skulle måla symboler..

det stod att man skulle måla en symbol för hat,

och han målade en hatT XD hahah

2009-11-09 @ 15:15:47
URL: http://moake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0