Vad ska man ha som rubrik?

Jag hatar när man är på dåligt humör och ens föräldrar håller på att skoja med en.
Jag hatar när man bäddat ner sig skönt i sängen och så kommer man på att man glömt släcka en lampa eller dylikt.
Jag hatar när man sitter bekvämt i sängen med datorn framför sig och så märker man att batteriet precis håller på att ta slut, då måste man gå upp för att leta reda på sladden och då hinner datorn dö.
Jag hatar när man har bråttom och ska titta något på datorn så hänger den sig.
Jag hatar när man spiller i sängen.
Jag hatar när man är jättetrött men inte kan sova för då kan man inte sova på kvällen sen.
Det finns mycket mer jag hatar, to be continued...

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hahaha du tar verkligen upp det alla tänker, eller iaf precis de saker jag stör mig på. Älskar eran blogg!

2009-11-01 @ 19:49:36
URL: http://radioregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0