Åh Gud va' jag grina när min hunn do.

Världens fetaste diss idag går varken till Kissie eller Sverige för dess jävla dåliga väder utan den går till er.
Ni suger, s-u-g-e-r på att kommentera och att läsa.
Ville bara informera er om detta tragiska som gör att mitt och Hannas hjärtan går sönder i tusen bitar över hela golvet och ni vill väl inte ha ett par brustna hjärtan på halsen, vavavava? "Brister ens hjärta dör man". Ah, jävla mördare är vad ni är då.


Vad är det för skillnad på clementin, mandarin, tangerin och satsuma? Ja, en del har kärnor men det ser man väl inte i affären heller. Tänk om man är jättesugen på clementin och kommer hem med något helt annat men som ser ut som clementin på utsidan. Ah, det var väl jävligt onödigt tänker man då.
I-landsproblem here we come?
Er tanke: AHMEN LÄGG AV ÄR HON SERIÖS?! Min tanke: Jag vet inte hur man är ironisk.




Kommentarer
Postat av: hanna

VI ÄR DOM ENDA ENDA ENDA ENDAAAAAA SOM VET HUR MAN KOMMENTERAR EMELIE.

dom andra läsarna hittar nog inte kommentera knappen.

KANSKE KAN MAN GÖRA DEN STÖRRE?

vi som driver bloggen är de enda som kommenterar.

sug på läsarna azzo.

2009-10-12 @ 18:09:34
Postat av: Thilda

jag kommenterar med ju:(

2009-10-12 @ 21:25:15
Postat av: hej jag är kissie

ER BLOGG ÄR SÅ JÄVLA BRA JAG ÄLSKAR ER SVÄR ATT DETTA ÄR KISSIE

HEHEHEHEHEH

2009-10-13 @ 14:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0