anslutningen avbröts

Hur jobbigt, sorgligt och inte minst frustrerande är det inte när man skrivit ett inlägg eller en kommentar som man faktiskt lagt ner både hjärta och själ i och när man sedan trycker på publicera och det enda som kommer fram är "anslutningen avbröts" (jag fick skriva om de två orden 3 ggr för de blev bara avslutningen avbröst hela tiden, pain in the ass? yes), då har man bara lust att förstöra allt som heter internet och datorer.
Jag känner att jag klagar, eller ja, både jag och Hanna klagar, men om inte vi gör det, vem gör det då? Vi säger bara saker som andra tänker på men inte vågar säga.
Jag hatar till exempel när man sitter i cafeterian i skolan och folk sitter och stirrar på en. Om du ska stirra så gör det lite mer diskret, would you?
Eller när någon random säger något till sin kompis som sitter bredvid och denne vänder sig om och tittar på dig, sånt ger skäl till att man vill peka fuck you eller gå fram och fråga vad de glor på, framför allt får de en att vilja bryta deras näsben, men man är för feg, man har inte stake nog att bryta mot regler och ta hand om konsekvenserna.
Man sitter bara där och tänker "shit dom pratar om mig omg jag är ful, är det mitt hår? har jag något mellan tänderna? omg jag har en röd finne".
Men så äre mät.
ÄR DET BARA JAG SOM INTE SKA UTOMLANDS? alla tycks åka överallt
jag är hemma i kalla sverige och tappar kalorier efter kalorier i detta väder
för er som inte fattar så tappar man mer kalorier när man fryser eftersom det krävs extra mkt av kroppen för att få upp kroppstemperaturen igen
är det bara jag som hängt med på lektionerna ellerrrrrr .. hosthosthost
dessutom tycker jag att banan och banan ska stavas olika så att man fattar, syftar på hannas inlägg under mitt
banan = gul frukt
bannan = banna, alltså en bana, "vägbanna", det ser inte bra ut att stava så men man kan utala det samma bara att de stavas lite olika, då förstår man ju iaf...
jaaaa

avbryts anslutningen nu så vet jag inte vad jag gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0