bdb eller?

Jag hatar när folk laddar upp tusen bilder på bilddagboken, ingen orkar titta och ingen orkar bry sig heller för delen. Dessutom hatar jag när vissa skriver en hel bok om va de gjort under dagen, snälla skaffa blogg istället!


Jag sa att jag inte skulle dricka läsk (läsk är ett sånt jävla fult ord men jag vet inte vad jag ska kalla det annars), äta godis, äta fet mat osv under 4 veckor.
Jag höll det i 2 dagar. Jag älskar sånt för mycket för att kunna avstå från det. Dessutom är jag bara 17 år och så länge jag inte är rejält överviktig tänker jag fortsätta äta det. Man lever bara en gång och jag vill inte ligga på ett ålderdomshem om 70 år och ångra allt jag inte åt och gjorde för den delen också, när jag väl kunde.

hehehe
måste plugga
ska äta donken först
gut.

Kommentarer
Postat av: hanan hsheheh

meciz<3

2009-10-31 @ 14:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0