detta är roligt, lovaar

svarta naglar är helt OK
röda med
och rött läppstift
fast om man ska ha rött läppstift och stora fina läppar, iaf nederläppen som jag och emelie har. MUMS!!!!!!!!!!!!
annars ser man ut som gammelmormor i en blommig klänning från istiden och vill ni det?
EHHH JA OM NI HETER MÄRTA. heheh

ja g s ka t ill göt e bor g på tisd ag mmmmm
ssddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
jag HAHHA aa min d tangent cepade
lite s också.
men whatevahhhhh

hejdå
älska uppdateringar ♥

eric saknar mig redan, i wish iaf. ehehe mm.

hiss och änna diss sen ?
OKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
emelie hade gjort en redan
nu gråter jag

anders s nilsson -vad betyder en skylt med ett vildsvin på?
johan glans -välkommen till familjen dorsin.......
parlamentet tar mina skratt every time. aaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0