jajajajaja

Jag blir så glad när jag går in på statistik och ser att sidvisningar osv har stigit, sånt är kul.
Anledningen till att jag skriver ännu ett boring inlägg är för att jag har just boring. Detta är den tråkigaste dagen jag vart med om på mycket länge. Varför ska allt vara så förbannat tråkigt?
Idag funkar inte ens youtube eller biktme som underhållare, då är det allvarligt.
Såna här dagar borde inte få existera, dom suger.

Nu ska jag hissa och dissa, för jag är så jävla mainstream och bra.

HISS;

Megan Fox.
Utan tvekan den snyggaste kvinnan som någonsin existerat, tyvärr slår hon även mig och Hanna, det känns tungt att behöva erkänna det.

Hösten.
Äntligen en bra anledning till att stanna inne och be föräldrarna om skjuts till skolan. För vem vill att ens barn ska frysa ihjäl?

Skolan.
Ja, faktiskt. Hade vi inte gått i skolan skulle vi sluta som avdankade a-lagare med tandröta och trasiga kläder som letar i soptunnor och sitter med sina alkis vänner på en parkbänk 24/7.
Utan skola/utbildning - inget jobb. Utan jobb - inga pengar. Och utan pengar överlever man inte länge.
Ingen åsikt, bara fakta.

www.fmylife.com.
Läs och skratta.


DISS;

Biktme.se.
Hur menar dom att vi trogna läsare ska överleva utan vår dagliga dos av roliga bekännelser? Det jag menar är; dom suger röv på att uppdatera. Det är inte kul att läsa samma bikt 10 gånger.

Torka.

Alltså bloggtorka, typ. Nu har jag suttit här i flera timmar (minuter) och försökt komma på något som jag kan dissa, har jag kommit på något? Eh nej.

Spotify-reklam.

Nej jag vill inte lyssna på Basshunters nya skiva. Nej jag vill inte sluta åka bil på onsdagar "Inte bilen under milen". Nej jag vill inte dela med mig av min spellista.
Nej jag vill inte checka in Daniel Lindströms album, speciellt inte när han inte kan prata engelska. "Haj gajs! This is DANIEL LINDSTRÖM. Check out maj nu albhum her on spotifhy". ELLER VAD FAN HAN NU SÄGER.
osv osv.

Kommentarer
Postat av: du är så vicked

2009-10-10 @ 22:12:46
Postat av: eehhehehe

HAHHAHAHHA du är så störd

älskar daniel lindström<3

2009-10-10 @ 22:14:06
Postat av: anonym

det stavas wicked*

omg

2009-10-10 @ 22:46:47
Postat av: idaaaa

HAHAH, vad roliga ni är!

2009-10-13 @ 17:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0