skratta då

SENASTE:
1. Dryck: mjölk ehehe
2. Telefonsamtalet: tomten :D
3. SMS: emelie<3333333
4. Sång du lyssnade på: en sång från mig, as bra
5. Gången du grät: förrgår

HAR DU NÅGONSIN:
7. Har någon varit otrogen mot dig: fråga mina ex?
8. Har du varit otrogen: nej
9. Förlorat någon speciell person: vad är speciellt ehehehe jag är bara speciell omg ehhehe
10. Varit deprimerad: aldrig jag är bara glad ehhehe
11. Varit så trött att du somnat sittandes: jag sover inte

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. lila
13. grön
14. vit

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: aa HIHIHI
16. Fått ditt hjärta krossat: kanske
17. Skrattat så att du har börjat gråta: gör jag varje dag, en vana nu för tida'
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: ja, eric <3
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: MUMS JA
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: snacka skit menaru?
21. Pussat en kompis: ja :*:*:*:*:*::**:* ehihi

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: alla omg ehehhe not
23. Hur många barn vill du ha: 3 eller kanske 4
24. Har du några husdjur: nathalie?
25. Vill du ändra ditt namn: aa, när jag va liten
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: mina vänner kom och firade mig
27. Vilken tid vaknade du idag: 9.00
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: sov!!
29. Någonting som du längtar till: fredag
30. Senaste gången du träffade din pappa: för några timmar sen
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: inget
32. Vad lyssnar du på just nu: tvn
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
34. Vad gör dig irriterad just nu: min träning

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: hanna montana
37. Singel/upptagen:  upptagen, redlight, not free, u name it
38. Stjärntecken: vädur
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: källe och djäkne
41. Gymnasie: katedral
42. Högskola: eehehheh hannahögskolan? ehehhehee
43. Hårfärg: guldbrun
44. Lång eller kort: lagom är bezt
45. Längd: 167.5
47. Vad gillar du gällande dig själv: mina ögonfransar
48. Piercings: öronen ?
49. Tattoos: rumpan HAHA
50. Höger eller vänster: raktfram

DIN FÖRSTA:
51. Operation: en gång
52. Piercing: men omg
53. Tatueringen: HAHAHAH cp
54. Bästa vän: alla är mina beztizar
55. Sporten du spelade: badminton eller ngt
56. Husdjur: katt
57. Vaccination du minns: stelkrampssprutan
58. Konsert: westlife HAHHAHAHH
59. Förälskelse: i tvåan
60. Alkohol du drack: typ januari iår

JUST NU:
61. Äter du: mitt hår
62. Dricker du: mitt kiss
63. Är du på väg att: bajsa
64. Lyssnar du på: inget :s
65. Väntar du på: mamma och pappa dom är sega!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: aa
67. Vill du gifta dig: aa
68. Karriär i åtanke: aaa, kunde man inte skriva det här omg ? :(((

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: båda mums
70. Kramar eller pussar: pussar när man kramas
71. Kortare eller längre: lite längre
72. Yngre eller äldre: äldre
73. Romantisk eller spontan: både och
74. Snygg mage eller snygga armar: armar
75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar
76. Känslig eller inte: vet inte
77. Ragg eller förhållande: förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: lagom av allt

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: ja
80. Gjort något sjukt spontant:HAHA va
81. Tappat glasögon eller linser: ne jag är inte lika klantig som kajsa
82. Haft sex på första dejten: jag är oskuld HAHA
83. Krossat någons hjärta: ja
84. Har någon krossat ditt hjärta: ja
85. Har du blivit arresterad: ne
86. Dissat någon: klart
87. Gråtit när någon dött: ja.
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): ehhhh HAHAH hihihi eeheh :$ heheh

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: klart jag gör jag är bezt
90. Mirakel: ja
91. Kärlek vid första ögonkastet: ja
92. Himlen: ja.
93. Tomten: ja han är bäst, han ger mig presenter 24e december varje år , får inte ni det?
94. Att kyssas på första dejten: vadå tror på ?  HAHHAHAHHAHAHH
95. Änglar: ja jag är en

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: HAHA ne
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: vill man det så äre la klart hehehhe
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: eric mums på honom gr mjauuu och åsa och kajsa och louise och helena, sofia josse, josse, emelie ah och mamma och pappa och ida och jaa alla
100. Att posta det här är 100% sanning: ne HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0