g r e y s a n a t o m y ?

hejhejhej

vad gör du

jag gör inget

hur mår du

bra jag med

hehe

jag har tråkigt

aas tråkigt kan vi sluta nu

JA TACK

ehehe

vilken konversation

hehehe

min mobil vibrerar

leveransrapport<3

i love you baby

HIHIHIHIHIHHIHIHI

k.

jag tkr graf är ganska tråkigt

för vi gör ingenting

hehee

boring brain

åsa och louise ska ha matteprov sen

hahahahhahhahahhahhhahhah

kul för dom

åh ja

vad gör du nu

jag gör inte något för jag har ju tråkigt

snart slutar vi

om typ 14 min

det är 1 min mindre än 15 min som är en kvart

en hel jävla kvart kan kännas lång

så de så

.

!

?????

frågetecken?

utropstecken!

pungt.

komma,

ahh men durååååååå

på en trosdag?

jaja

ditt jävla as

till: gävle central

 

 

 

ARRIVEDERCCI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0