"This day was so retarded, no offence if you are but this day was you".

Jag hatar när folk petar mig i ansiktet, man kan lika gärna ta en hamburgare och gnida den mot marken och sen kleta på ansiktet, så mycket fett och bakterier finns det på fingrarna.
Jag hatar när folk ska läsa något/säga något och de säger ah eh mmm oh eh eh eh efter varje ord, jag vet inte om det är en sexuellupplevelse de upplever eftersom att det låter som om de faktiskt stönar när de läser/pratar.
Eller när någon läser något och de låter ungefär såhär; "Han... gick IN... i SKOGEN... där såg han en HÄST... den var ROSA..."
Eller varför inte; "Sen så pratade vi med honom och han sa eh, *paus* aa... ah han sa att eh fan va var det han sa, *paus* ne, nu har jag glömt bort det".
Jaaaaaaa, sånt är inte kul.


Nu ska jag snart se på Criminal Minds, fortsättning från förra veckan, spännande!
Jag måste plugga klart dessutom, läxor hit och läxor dit. VI ORKAR INTE OKEJ!

Jag bjuder på en söt video som jag gillar;

Är han inte charmig? Det tycker iallafall jag.

Kommentarer
Postat av: kissar gör alla

HAHAHHAHAHHAHAHHA EMELIE

2009-10-09 @ 17:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0