I am ironman

Att vakna med huvudvärk är inte alls roligt.
Jag är svinhungrig och längtar efter mat, som jag brukar säga; Just nu skulle jag vilja ha ett stort bord framför mig med massor av mat, godis, chips, kakor osv osv.
JA.
Jag har tänkt på att alla superhjältar slutar på "man"
alla kanske var att överdriva men ja
superman, spider-man, batman, iron man, plastic man, sandman osv
fast sen finns det ju wolverine som inte slutar på man, jag menar, wolverman? nej det funkar inte.
x-men = x-män. det finns faktiskt tjejer med i x-men också? dah.
kcjvdhrgougids

sen vill jag bara säga att MICHAEL JACKSON REALLY KNOW HOW TO DANCE eller knew kanske
jag menar, moonwalken?!?!?! wünderfull!



troligen en av de bästa musikvideorna genom tiderna
och michael var redigt snygg på den tiden, faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0