Lörda'

För en gångs skull tänkte jag dela med mig vad jag har gjort idag.
Sånt är egentligen tråkigt att veta och jag skiter fullständigt i om man duschat eller ätit fruktost eller whatever, read my careface tänker jag då.
Men det är väl sånt bloggare skriver om? Vad man gör på dagarna, hur känd man är och alla läppförstoringar som resulterar i att man ser ut som en anka.
(Jag är dock varken känd eller har en käft som ser ut som en anka. FAN!)


Jag vaknade klockan 5, kunde inte somna förrän klockan var typ halv 7, där rök min tio timmars skönhetssömn.
Gick upp vid 8, gjorde min morgonkiss och gick och la mig igen.
Tristess på hög nivå, gick upp, mina systerdöttrar var här, sen städade jag mitt rum (!).
Och då var klockan inte ens 12. Sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, antagligen inte kul eftersom att jag förträngt det.
Ah, varsågoda, här var min dag.

Nu ska jag till stan och hämta upp paket som diverse internetsidor skickat till mig eftersom att jag är typ Sveriges kändaste blondin.
Nä, förlåt, jag vet att det är fult att ljuga.

Ha en trevlig lördag, det ska inte jag ha.
OCH NU HOPPAS VI FÖR FAN ATT SVERIGE KÖR ÖVER DANMARK IKVÄLL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0