obama <3

jag tkr det är bra att obama får fredspris, han är mörkhyad, gullig och lite sådär gubb-snygg
okej okej okej, NU tog jag i
jag vill bara säga att det är bra att han får det.
FÖR HELVETE VAD JAG INTE BORDE FÖRTJÄNA DET
jag vill helst skapa krig mellan sverige och danmark, seriöst.
alla danskar borde utrotas, några svenskar också.
typ dom som spelar i landslaget.
DOM KAN INTE SPELA FOTBOLL !!!!!!!!!!!
troligtvis består de flesta blogginlägg av fotbollen, av outfitter osv. men hallå, u gotta be in azzo.
fotboll suger rövhöl
punkt




min fejsbokk right naow

Kommentarer
Postat av: Hannah

Bra blogg! (Y) Ska nog försöka läsa då & då.

2009-10-10 @ 23:11:46
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0