skolan ftw

sitter i skolan, så tråkigt, vill hem
slutar om 16 minuter, göttt
mår illa och har huvudvärk. careface?
vi skriver om internet, boring
mediekommunikation eller vad vi nu har = pain in the ass
jag undrar vart hanna håller hus, säkert uppe i matsalen eller cafeterian
spelar väl uno och fuskar som vanligt
hehehe
på fredag är vi lediga, öppethus på torsdag, dah
detta var ett väldigt onödigt inlägg och jag behöver jobba annars kommer jag inte hinna men de kommer jag nog inte göra ändå för jag orkar inte jobba, jag är lat, jag vill ha godis
inte jobba som i jobba utan jobba som i skriva
eller nåt
tjarå

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, låter ju kul. Själv har jag sportlov den här veckan.

2009-10-19 @ 14:14:32
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: eh

varför säger man sportlov när man egentligen har höstlov ?

2009-10-19 @ 15:37:31
Postat av: hanna

emelie HAHHHAHAH jag va i matiz

mumz

eehhe

saknar dejje ehee

dejje är världens fulaste sak efter :P och hehe

2009-10-19 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0