awweeee gulligullgull diiiiig

nej, vi har ingen sjukdom.
nej, vi har inte blivit psykiskt sjuka
nej, vi har inte tittat för mycket på vissa blondinbloggar
vi har bara blivit kära, i en hund
bernard heter han.
eller vi kan säga att han gör det.

emelie tittar på pirates of the blalblgbalblallbalblaaaa
och jag sitter här och sitter.
datorn is my life <3<3<3<3<3<3
hade träning igår osv
vi har klagar över hur mycket det suger att vara 17, SNÄLLA GUD VARFÖR MÅSTE DET VARA SÅ TRÅKIGT ATT VARA 17. snälla låt mig bli 18, då skulle jag och många mer bli glada. jag tror liksom inte jag pratar för bara mig, utan typ 99.9 % av sveriges 17 åringar.

mr hemlig ringde precis
jag fick prata med oscar, daniel och carl också.
oscar sa att mr hemlig va mest hans.
daniel sa att han skulle sätta på mr hemlig i räva i natt.
och carl sa va va va va hela tiden.
det va kuligt. btw, så va alla as packade. HIHHIHIH
mr hemlig hade bara 3 öl kvar, han hade redan druckit 13.
ännu kuligare.
nu ska jag kela med emelie och sjunga lite håkan låtar
puss



bernard är söt

Kommentarer
Postat av: E

ÅH BERNARD

<3

2009-09-11 @ 23:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0