bonus på kortet

hellu bloggen.
nu sitter jag här i min rosa mjukisdress och pussas med min hund göran. han är så hihii söt. som en liten liten nallebjörn. puss på dig görisbörisbabe !
asså, jag och emelie har ju liksom värsta storbråket, så hon kommer inte besöka bloggen på ett tag.
(jag har bytt lösenord osv så hon inte kan bomba bloggen på massa skit som hon annars gjort!!)
snälla fråga inte vem som startade det osv, för det är inte erat problem och ni behöver inte ha något med det att göra, alls !
nu får du ta och slicka någon annas röv, biaatchh.

asså idag i skolan så hade jag värsta slappa dagen dåva, gjorde liksom inget mer än att vara i skolan. hihi
hoppas ni hade det lika kul som jag.
och när vi ändå pratar om skolan, asså jag hatar verkligen när folk säger att dom går till skolan och gör sina läxor. sen har dom inte gjort det ändå. vad är det för mening att ljuga om det asså ? för man vill väl inte skryta om att man har pluggat, asså jag fattar bara inte :(

iallafall, kyss på er alla undebara läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0