clementin eller fuck the what

HEEERE'S EMELIE... ja, ni fattar grejen.
FÖRLÅT för en sjukt dålig uppdatering, ni kanske tänker "who the fuck gives a damn?"
Det kan jag tala om: ALLA READMYCAREFACEFANS OUT THERE bryr sig, okej?
Ni är bara så jävla avundsjuka, gud!
ehh mmmmmm hihi *pilla i håret*
Idag hade vi psykologi, psykofille pratade med såsera som vanligt, allt från tv till sommarland.
(Jag hoppas inte han läser detta, det skulle vara lite pinigt)
mmmmMMM ehm, ja, hihi *pilla ännu mer i håret* (de stora M:n betyder att jag går upp i tonläge) idag duschade jag, det var skönt. (Egentligen duschade jag inte men vi kan säga så för att det låter bra).
Ah, mm, hihi hejdå och detta inlägget var precis lika intressant som alla videobloggar på youtube.





Kommentarer
Postat av: hannisfjantis

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA

"mmmmMMM ehm, ja, hihi pilla ännu mer i håret (de stora M:n betyder att jag går upp i tonläge) idag duschade jag, det var skönt. (Egentligen duschade jag inte men vi kan säga så för att det låter bra)."

HHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

2009-09-01 @ 17:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0