en gul badanka typ i alla fall

jag har kommit på en helt crazy idé, den är verkligen helt sick.
nu blir ni nyfikna va ? men tänk för att ni får inte reda på vad det är.
SUCK ON THAAAAAAAAT !!
eller okej..... jag har tänkt (eftersom emelie är blond så kan hon inte använda sin s.k. hjärna får jag göra det for both of us) att göra en "veckans hån" där vi hånar folk som har rätt till att bli hånade. och detta hånet ska hända varje vecka. därav namnet, smartasses. oh yes, i know i'm miss bright.
låter det som en great idea eller vad.
ni behöver inte ens svara för jag är så himla bäst så jag har alltid så underbara idéer.

ni vill vara som mig, nu ska jag gå och köpa en mjukisdress i rosa velour!
puss hiihhhiihhiiihihhii







är det bara jag som ser en likhet?





Kommentarer
Postat av: Amelie

HAHAH hanna!

2009-09-02 @ 17:36:52
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0