går du på mitt ansikte är jag ändå snyggare än dig

nu finns det inget annat än håkan i mitt huvud
eller lite annat kanske.
men GUUUUUUUUUUUUUD vad vi längtar
kajsa, louise, sofia, helena, emelie, jag och mr hemlig.
kan det bli bättre ?
är ni trötta på mr hemlig kanske, vill ni ha en update my dear loverssss.
han heter eric, eric "världens bästa" bäckström.
min älskling förstår ni.
och han är den finaste som finns, typ bara chase crawford och ed westwick som är snyggare ungefär.

jag vill även ge veckans skratt åt ahlgrens bilars nya godis under oktober månad, just för att oktober är månaden om bröstcancer har de då gjort godis som är rattar.
hur skulle den sloganen se ut ?
-stöd bröstcancer fonden, köp nya rattar.
skrattar bara vid tanken.

idag gick emelie hem från skolan
hon hade ont överallt
och vem kan vara i skolan när man har ont, inte hon iaf !
hehe
måste bara säga att ":P" är det fulaste som finns, likaså brallor och jumper.
vem säger så liksom ?
"ta dina brallor så drar vi"
uttala orden rätt annars kan du flytta tillbaka till afghanistan, OK ?
hehe, kajsa är söt. hon är charmig när hon gör "the look", tro mig.
DEN HAR STIL OCH ÄR SÅÅÅÅÅ CHIC.
hon sa dessutom att jag va slående lik paow idag.
TACK TACK, jag ser verkligen ut som henne.
fjortisranden, det långa blonderade håret med löshår till svanken.
JAAAAA, vi kan ju förväxlas som tvillingar, nästan.

lagar en video
håll till godo



lycka, johan glans är LYCKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0