ge mig lite mer

underbara fredag !
jag har funderat en hel del denna dag, tillexempel på varför det är så underbart att sova och sen duscha.
emelie tycker det med
hon slänger nog in någon åsikt sen.
jag bajsade igår, det va skönt.
HAHHAH ne nu gick jag över styr.
men ah, mp2 katedralskolan skara älskar denna bloggen. och vi hade faktiskt besöksrekord här om dagen.
SOO WONDERFUL.
helena är sjuk, sara björk är sjuk
emelie och jag är sjuka jämt, men det är ingen jävla idé att skriva upp.
ihhihi
jag känner för en oseriös uppdatering, så here goes.
eller HAHAHAH jag har ju skrivit rätt möe unserios stuff already.
just nu väntar jag på "mr hemlig"
kajsa är min älskarinna, åsa är min party brud och alla andra är bara mina.
så det så.

idag i caféterian ca 10.53
Natalie - vad ska alla göra idag då?
Louise - Va med Erik
Åsa -  Va med Eric
Jag, Hanna - Va med Eric
Alla - HHAHHAHHAHHA
Natalie - asså seriöst, alla heter eric/k

det va kul hihih.
vad ska ni göra ikväll ?
såg på facebook att de flesta ska mysa, vad nu det innebär ?
mhuahauhauha
jag hatar ":P" gubbar.
hejdå puss





Kommentarer
Postat av: Såsera

Partyhatten på!

2009-09-07 @ 17:27:12
Postat av: moa

jag saknar dig hanna.

2009-09-09 @ 22:33:16
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0