grodyngel

vi uppskattar era kommentarer osv, vi blir verkligen jätte glada av denna support !
just nu är vi uppe i 50 000 unika besökare per dag
vi skulle uppskatta mer och vill gärna få rekalm era patetiska grodyngel
ta tummer ur räva eller vartfan ni har den jag bryr mig inte vart den är faktiskt (även om det skulle vara patetiskt äckligt och obekvämt att faktiskt ha tummen i räva eller någonannanstans i kroppen)
in you face på att jag älskar biktme.se
alla bloggar suger egentligen för att dom inte ha det smaskiga som biktme har
vi älskar biktme här på readmycareface. LÄR DIG ÄLSKA BIKTME DU OCKSÅ, bikta dig redan idag, eller ikväll om så vara.
tjolahopp hästsnopp

Kommentarer
Postat av: å

OMG! Jag ÄLSKAR eran blogg! jag är ert störtsa fan!! <3<3<3<3<3<3<3 näst efter bajsa då.. hoho!

2009-09-09 @ 09:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0