HOSJÄVEL

Nej, inte hostjävel, jag har ingen hosta :S, utan hosjävel som min kära Hanna kallade mig för mindre än 10 minuter sedan.
Hon gör mig alltid så glad när hon är "arg" och inte kan stava.
Aggressionsdyxlexi it is my friends.
Idag har jag och min mor vart i skövde, slutade klockan 12, då gick jag hem och sov. THAT MY FRIENDS, IS FANTASTIC.
Köpte inget, eller mamma fick pröjsa för en myströja, jag är pank, too bad, jag vet.
GE MIG PENGAR!!!!!! Man ska faktiskt ge till dem som behöver det.
Typ som, "Hjälp de hemlösa, ta med mig hem" fast istället "Hjälp de fattiga, ge mig pengar".

VI ÄR BÄST PÅ ATT UPPDATERA, YES.
not.



hejdå älskar er alla
eller alal kanske
köss

Kommentarer
Postat av: angie

puss

2009-09-10 @ 20:37:37
URL: http://jaglovaringet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0