NUG

Eftersom att jag är så oerhört generös och snäll, men mest för att jag inte har ett liv så tänkte jag dela med mig av lite rolig (onödig) fakta som jag hittat.

  • 40% av jordens befolkning tvättar inte händerna efter de har varit på toa. (Tänk på det varje gång ni skakar någons hand. Handsprit härnäst?)
  • Kiwin kan ätas med skal.
  • Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin. (Lite skit rensar magen?)
  • Den bok som utgivits i flest upplagor, förutom Bibeln, är Ikea-katalogen.
  • Det vanligaste ordet världen över är okej.
  • Utan färgmedel är Coca-Cola grönt.
  • Klistret på frimärken innehåller 2-8 kalorier.
  • Amerikaner äter ca 700 million pounds jordnötssmör och 2 billion pounds av choklad/år. (Inte undra på att alla är så jävla tjocka :S)
OSV OSV OSV.




Kommentarer
Postat av: körv

i beat anoerxia

HHHAHAH

han äter nog såna som har anorexia till frukost

2009-09-09 @ 19:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0