rise and shine, rise and shine darling

jag blir ledsen
vart är solen
jag behöver solen nuuu
omg omg omg
idag har vi bara graf = toppeeen
jag börjar kvart i elva och slutar tjugo i två.
ännu bättre måste jag säga, suck on that losers som går sp och går från åtta till tjugo över tre every day. MOHUSHUAHAUHA

läste precis aftonbladet
"så blir du 10 år yngre" stod det.
vill jag bli 7 år, eh nej tack.
spare me the embarassment.

jag hatar förresten falska människor, dom är bara så falska. speciellt dom som snackar skit. can't stand those people.
mår ni bra av att snacka skit och en gräva liiiite mer i räva så mer skit kommer upp ?
så gärna för mig, men snälla. keep me out of it.

xoxo en ickerumpgrävare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0