veckans hån + info

Jag och emelie diskuterade igår varför folk säger "mecdonalds" när det uttalas "macdonalds", finns det överhuvudtaget något förbannat e i ordet alls, ne för det gör det inte!!
Och thank you, HUR SVÅR KAN DET VARA ATT SÄGA TH ?!?! Uppenbarligen otoligt svårt, eftersom 75 % av Svergies befolkning säger "fank you".
Och "very well thank you", när man som svensk säger den meningen. Är det minst 3 fel, "wery well fank you" blir det i deras jävla munnar. Snälla kan någon förklara för oss varför det är så fuktansvärt svårt att få till det rätt.
KAN MAN INTE KAN PRATA ENGELSKA, varför ens försöka ? Finner absolut ingen mening med det.
Detta blir veckans hån, er som försöker prata engelska, uttala engelska ord och er som ens tänker på engelska men får det heeeeeeelt fel.
men utan er så hade det aldrig funnits något att skratta åt. så tack, tack till er töntar som får oss the hån of the week att bli möjligt.
jag kommer faktiskt osmakligt att tänka på "z" just i detta tillfälle, hur va det hon sa ? "änd thän she stopped the ballejt", eller ?

iallafall, imorgon ska jag och "mr hemlig" vara barnvakter åt en brutta.
poo ain't my thing, så det kan du ta hand om själv, ok ?!?!
btw, så dejtar jag och "mr hemlig" vi har gjort det ett tag nu, och ni vill väl säker veta vem detta är ?
langar en bild på honom sen, sötnos på mig hiihhihihi!
gick in på min favoritblogg förut, amandavardet.blogg.se I LOVE HEEEEEEER.
älskar hennes vbloggar, hon och hennes förmåga att uttrycka sig är enastående.
jag väntar just nu på att emelie ska vakna ur sin jävla koma, men det lär hon icke göra.

massa dirty till er, förutom er "mecdonalds" folk.





"mr hemlig" ?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0