dagenz

Jag är hemma, jag har inte brutit några ben.
Bra?
Kan man tycka
hehehe

Om två dagar fyller jag år, eller egentligen 1 dag för denna dagen har ju typ gått...........
Imorgon spenderas förmiddagen med mina brudz. Love it.
Jag mår bra just nu.
På onsdag bär det av till STHLM med hela media. åh vad kul att gå blandade ettor, tvåor och treor......... jätte kul......tur att vi har så fin gemenskap på media.....................

Jag ska leta efter kissie, blondinbella och kenza så jag får ta läsarbilder med dom. Hoppas jag får se kissies rattz också. Schysst hylla likzom.

Jag undrar hur många som kommer gratta mig på min b day.
Jag vet en som inte kommer hehhee :P:P


Detta är dagens bild:


herregud

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack så mycket! =)

2010-04-05 @ 13:40:25
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0