liztig?

Hejsaaaaaan bloggreaders!

Har ju gjort en vblogg men jag har inget youtubekonto och orkar inte göra något så ni lär ju få vänta på den heeeeeh....

min ängel har precis åkt hem så nu tar jag mig friheten att smsa med min emeljos.
Tänkte göra en rolig lista.

Det första du gör när du sätter på datorn: Väntar på att den ska komma igång.... 10 min senare så kollar jag min fb
Det sista du gör innan du går och lägger dig: Ber, vad annars ? ;s
Det mittersta du gör när du är på toa: Torkar mig
Personer du hatar: Många, men oh dear det finns en som sticker ut ur mängden.
Hur många fjortiskompisar har du: Ingen för alla mina kompisar har hjärnceller hihiihi

ne nu orkar jag inte mer

AMANDAAA jag bjuder på en clothes of the week later!!

Kommentarer
Postat av: emelie

löv!!!!!!

2010-04-26 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0