love it

Sover ni eller?
Det gör inte jag
Min pojkvän är på fest hos martin
Ni vet inte vem det är
tralalala

Jag lyssnar på musik och tänkte ge er en top tio bästa låtarna på min spelningslista och jag är även så generös att jag länkar hela min lista to you. Ifall ni vill hitta era favvisar.
Här är iaf mina...

1. If it means a lot to you - A day to remeber
2. Halo - Beyoncé
3. För sent för edelweiss - Håkan Hellström
4. Use somebody - Kings of leon
5. Sex on fire - Kings of leon
6. Don't stop believin' - Journey
7. Undisclosed desiers - Muse
8. Lean on me - Glee cast
9. Kräm (så nära får ingen gå) - Kent
10. Someone new - Eskobar

Jag erkänner, jag har konstig musiksmak. Ena studen är det Beyoncé som gäller och andra är det Muse. Eller den är nog inte konstig, den är bara riktigt bred! Eller vad tycker ni ? Har ni också världens bredaste musiksmak?

Aja, iallafall. Här kommer min spotify lista.
Den äger, den är så skön och framförallt, den har ju allt!!!

http://open.spotify.com/user/hannakjam/playlist/6czTf2tubMXszLG9RR5hcC
(hannakjam förresten, love it!!!)

Varsågoda miss, mrs and mr blablabla.
NU ska jag lukta på herrparfym. Åh. 



+ = gött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0