Dag 1.

Presentation.

Hallå alla bloggläsare, jag heter Emelie Bryntesson (Engström) dårå. Jag är 18 år och bor i skara. Jag går tredje och sista året på medieprogrammet @ katedralskolan i skara. På fritiden är jag väl mest med kompisar, sitter vid datorn (hehe, vem gör inte det liksom...), läser, skriver, fotar och sånt där trams som ingen egentligen bryr sig om.

Jag gillar mat, min klass, raggsockar, långt hår, godis, film, smink, kläder, musik, facebook, readmycareface, att läsa bloggar, att skratta, att sjunga i duschen, att åka buss på kvällen, nytvättat hår och att sova. Dessutom gillar jag att gå med i roliga facebook-grupper. Jag gillar mycket.

Jag tycker inte om matte, jag är sämst i hela världen på det (kanske inte i hela världen, där överdrev jag lite...), jag gillar inte när personer som bloggar skriver "förlåt för att jag inte uppdaterat" när dom har typ 7 läsare per dag. Jag gillar inte sär skrivning (<---xD) heller. Jag hatar ":P ^^ xD" och alla såna där fula smilysar. Jag gillar inte när personer på facebook uppdaterar sina satusar 5 ggr per dag och skriver långa uppdateringar om vad de gjort idag (det är därför man har blogg, ok). osv osv


Sammanfattningen är väl att jag är bra och alla gillar mig. tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0