jaaaaa

jag är sjuk
jag är sjuk
herregud
första gången på flera år som jag är hemma från skolan
ingen mer 100% närvaro på dexter <////3
sadface

jag är magsjuk
huvudet bankar och blavbababalblla

ingen facelook idag för jag har fett hår
eller vill ni se hanna a la fett?
neeeeeee

min dresscode idag har varit en stor t-shirt och pyjamasbyxor + raggisar (raggsockor) och en filt skulle jag lägga till också hehhee
alltså ingen hipp dresscode från mig
pyjamasbyxorna är det apor på som badar
dom är i siden
och blåa

eric tar hand om mig

det gör mamma och pappa och ida med
mmmgött

jag fick en ny kusin idag
Matteus ska han heta

tog bort plåstret från vårdcentralen idag
det är snyggt
mjau på min arm
hehehe

ni kan få en kul bild från google också
wait

det blev en film istället
från igår.............



Gunde skrattar när plexus skulle göra en cp grej i vinterspelen <3

Kommentarer
Postat av: emelie

ha på dig dina pjamisar i skolan nån gång. jag vill också ha byxor i siden med apor som badar :(

2010-02-13 @ 10:16:17
URL: http://readmycareface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0