mer frågizar

Emelie svarade på lite frågor förut, så jag kände mig tvungen att svara på några också.
Så elak kan jag ju inte vara...... hehe

Hur gamla är ni?

Hanna är redan 45 och Emelie fyller 45 om några månader.
(Vi har gått om skolan väldigt många gånger på grund av våra usla betyg.)

Ser ni upp till någon? Isåfall vem? Gillar verkligen er blogg, den äger!
Jag, Hanna ser upp till många olika människor, men främst är det nog Peter Griffin. Han är så levande och down to earth! Emelie ser upp till Tobbe, I en annan del av Köping.
Vi vet redan att den äger, break a news.

Vem utav er är bossig/bitchig?

Emelie!! Hon styr och ställer hela tiden, en riktigt biaatch är hon. Hon kommer med spydiga kommentarer till folk hon inte känner och pekar finger och skriker "jävla sniglar" till tanter som går över övergångstället med rolatorer!

Varför gör ni inga vbloggar längre?
För vi vill inte bli stämda av youtube för att ha för många visningar.

Vem utav er spelar fotboll och i vilket lag?

Jag, Hanna är det som spelar fotboll. Jag spelar faktiskt i ett herrlag i italien, Inter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0