oki dok

jag cyklade till skolan idag ist för att gå
det är roligare
jag går nästan på cykelgymnasiet

katedral har en egen spotify reklam
det är coolt
go katedral hheeeeeeeeehhe

idag blir det modeblogging


denna hittade jag på google, utmärkt till festen eller bara som ett basplagg till en kofta
gaaalet fint!


denna hittade jag också på google, den kan man ha till tunikan ovanför också.
jag brukar använda denna kjolen till en t-shirt med hästar på. skit snyggt och killarna gillar det!



hoppas ni gillar plaggen.

piz

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHA

kläderna <3

löv tröjor med hästar på

så fint

2010-01-14 @ 18:31:01
Postat av: Josse a

Hanna jag tycker verkligen att du ska join me på cykel!! =D

2010-01-14 @ 19:28:14
URL: http://josefineahlstrom.blogg.se/
Postat av: mamz

HAHAHAHAAAA

2010-01-14 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0