bästa textraderna ever




Hey. Jag gillar mina tjejor.
Anyway, idag ska jag klassa århundradenas bästa textrader i dom bästa låtara som finns.
ENJOY!

Dom är helt utan inbördes ordning.

1.
står inte ut, står inte ut
ett år försvinner utan ljus
även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur


Oskar Linnros- Från och med du

2.
I swear I'll never be happy again
And don't you dare say (minus the that) we can just be friends
I'm not some boy that you can sway
We knew it'd happen eventually

Now everybody's singing

La, la la la


A day to remember- If it means a lot to you

3.
well there was a time when you let me know
what's really going on below
but now you never show that to me do you
but remember when i moved in you
and the holy dove was moving too
and every breath we drew was hallelujah


Jeff Buckley- Hallelujah

4.
jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Kent- Utan dina andetag

5.
I didn't come here to hold you, now I can't stop
I want you to know that it doesn't matter
Where we take this road someone's gotta go
And I want you to know you couldn't have loved me better


Kelly Clarkson- Already gone

6.
lägg dig ner i gräset nu
Du är så varm här
Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå...


Kent- Kräm (så nära får ingen gå)


Ne nu räcker det
Det va änna gobitar.
Nu ska jag titta på sommarkrysset och skratta
Sen kommer min eric.



xoxo hanna
the sunshine

Kommentarer
Postat av: emelie

like!!

2010-08-01 @ 13:54:00
Postat av: micca

följer du min blogg ? (:

2010-08-04 @ 16:42:51
URL: http://michabastela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0