nehene

Hej vi är bäst på att uppdatera <3


Nu har jag samlat på mig lite saker att skriva
Tycker det bara är jävligt onödigt att skriva om skit ingen bryr sig om hehe

1. Det finns en grupp på facebook som heter, tystnaden som uppstår när en estetare väljer en stol/bänk framför golvet/marken.

2. Jag tycker det borde finnas en grupp som heter, tystnaden som uppstår när en esterare har på sig skor.
Äckliga jävlar!!! Ni tror ni är speciella. Men say what? Det är BARA äckligt att gå utan skor och sitta på marken. Gillar er mamma att tvätta era äckliga kläder eller? :s

3. Jag läste på blogg.se att folk tycker det är töntigt att de vill gifta sig på samma dag som Victoria och Daniel. Alltså den 19:e juni. Men eeeh, jag tycker det är sjukt töntigt att dom har valt att gifta sig på min och Erics ettårsdag. Vadå wannabe? Inte tänkt att fråga oss först? Nene... Va otrevliga då.

4. Jag fick VG i Graf b. SÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR gött!

5. Det är sommarlov snart och jag är snygg.

6. I ♥ summer

7. Blondinbella skrev en klok sak på sin blogg för några weeks ago. "En riktig tjej kan äta en 200 g chokladkaka när hon vill". Och jag känner såhär, ja, jag är en riktig tjej, sköen va gött ! :)

8. Har inget mer att komma med nu

9. Emelie, (min delägare av detta stora företag, Readmycareface AB), fyllde 18 igår. Vi firade detta högtidliga med en trevlig kväll på Enjoy. GRATTIS BEBO <3

10. Hejdå

Kommentarer
Postat av: emelie

<33333333



det där med blondinbella, FAN VA SANT

bästa jag hört på länge!!!!

2010-06-03 @ 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0