agoschinana

Jag och Kajset säger agoschinana ibland.
Simsspråket är underskattat så vi använder det nu. hehehehe:p:p:p:p:p:ppppppp
Kiddiiiing!
Min helg spenderas med goserico ♥ 
♣ <---------------- Erico tycker jag ska ha en sån.

Min mamma och pappar festar.
hehehe

OM EN MÅNAD EN JÄVLA YNKA MÅNAD SÅ FYLLER JAG 18
det är ju sköen underbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart
Då ska Josse, Åset och Eric med mig ut.
hehehheh

I helgen är jag hos eric
vi vaktar hundisen hiiihihih


I't gettin' hot in here
så jag är naken
ne
inte idag
hår är inte fint på potatisar
heheh
tata

Kommentarer
Postat av: mamz

det där med att fylla myndig är inte så spännande som du tror lilla hjärtat

2010-03-07 @ 10:43:48
Postat av: hanna

men det är ju något man SKA tjata om

så då gör jag det.... glädjedödare

2010-03-07 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0