hannie lajk

Mina favvisar

Favvomat: tacos (som uttalas på mitt sätt)
Favvogodis: Apelsinkrokant eller lysmelk
Favvoställe 1: Erics famn
Favvoställe 2: Sunving Resort SandyBay, Cypern
Favvoställe 3: Waikiki, Italien
Favvoplagg: Sovmjukisbyxorna
Favvoparfym: Mexx black (bara för att Emelie tycker det luktar Hanna)
Favvolåt: Halo-Beyoncé
Favvoperson(er): Helena och Emelie
Favvogrej: Ett kort som jag fått av Eric
Favvosms: Ett av emelie som det står, Hej vi har inte pratat på jättelänge. Jag mår dåligt när jag inte pratar med dig på länge.
Favvoefterrätt: Cheesecake
Favvosak i mitt rum: En bild på mig och min syster när vi va små
Favvosak att göra: Sola och bada
Favvobild(er):















Kommentarer
Postat av: ämili

hihi puss din fis

2010-03-21 @ 19:15:19
Postat av: mamz

oooo o suck detta vackra Italien

2010-03-23 @ 14:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0