babyface

Hellllu
Ska snart sova.
Idag har jag fikat med Kajsa och Emelie och kollat på present till Eric. Mmgött!
Nu vet jag vad jag ska köpa.

Eric fyller ju som sagt 20 på onsdag, den rackarn! :)
My boy goes old boy ♥
Också har vi ju ett år snart också.
Kanske lägger upp bilder från vårt år tillsammans då.

Men as usual, förvänta er ej för mycket. He he he...

Har körlektion imorgon så det är nice också.

Bjuder på en facelook of tonight



Min bebos tröja -ett självklart val.
Ska gå upp och bajsa nu. (Va bara tvungen, allt annat låter så himla seriöst)
Ne men jag ska tvätta bort min mascara, eftersom jag inte behöver använda något annat smink eftersom jag har så fin och babymjuk hud.

(Lägg också märke till mina manhands. Jag är som en shemale. Usch för händer utan någon längd och nada nagellack. ELLER INTEEEE!! Helst skulle jag vilja vara utan naglar så man slipper klippa dom.

tata nerds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0