Den är ju rund

Pizza snart!
En riktigt go pizza med flera kg ost och kebabsås ♥
Mmgött.

Pizza i alla former är gött, haha. Pizzan är ju rund!';pPpPpPPpp
Pizza utan kebab är det bästa. Kebab är inte gott.
Jag är nog halvveggo.
Klarar mig utan kebab, fläskfilé.
Men dör utan kyckling, korv och pappas köttbullar.
Hehe.

Sallad är torrt.
Man tar inte en sallad när man är på en pizzeria.
Vill man ha en sallad går man till någon tråkig restaurang som endast serverar sallad, inte till en pizzeria.
Det är typ som att gå in på Gina Tricot när man vill ha dyra märkesbyxor. - Alltså ganska mongo.

Och ni som inte gillar mina åsikter behöver ju inte läsa dom. Det finns såna som gillar dom, andra ogillar dom.
Så enkelt är det. Vill man kommentera sin åsikt så får man det, men jag bryr mig inte för det är ju mina åsikter. Så knip era dumma kommentarer. Dom är endast överdrivna och onödiga.

Oj vad långt inlägg det blev nu, eller ne. Skojar bara.
Detta är min vanliga längd av inlägg.
Nästan lite för kort tror jag till och med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0