lol hehe jaaaeee

Frågor och svar alltså... shit.


Om dig:
Vad heter du? - hanna maria
Hur gammal är du? - ser ut som 13, känner mig som 80
Hur lång är du? - 150 eller mer
Vilken hårfärg har du? - brun, grön, lila? jag vet inte
Är du nöjd med ditt utseende? -
Hot chick brukar killarna skrika efter mig. Vet tyvärr inte vad dom menar med att jag är en varm kycklig...
Vill du ändra något angående ditt utseende? - Nej jag är perfekt

Kärlek:
Har du någon pojkvän/flickvän? - Ja, Robert Pattinson heter han och är britt.
Är du kär? - Ja, i robert
Har du någon på G? - Va?
Har du strulat? - Jösses amalia det är för privat
Är du olyckligt kär? - Nej, robert älskar mig. Han vet inte om det än bara...
Är du oskuld? - Ja, jag väntar tills jag gifter mig. Såklart.

Mat/dryck:
Favoritmat? - pizza, mcdonalds, tårta, bakelser, kakor osv
Äckligaste maträtten? - Sallad... eller vänta. Det är ju ingen maträtt
Äter du mycket/ofta? - Nej!!!!!!!! ser det ut så?
Vilken är din favoritläsk? - Är det sånt däringa som är utan alkohol?
Favorit energidryck? - Jag är ingen fjortizzzzz
Gillar du sushi? - Rå fisk? Ne tror inte det va

Vänskap/Kompisar:
Vem är din bästavän? - Gittan heter hon, hon är b ä s t
Varför är hon/han din bästavän? - För hon svär alltid. Så fort något inte funkar på hennes dator så säger hon, "men vad FAAAAAAAN!!!!!" eller " VAD I HELVETEEEE HÄNDER NUUUU DÅÅÅ?!!?!" 
Älskar du hon/han? - Hon är allt för mig
Hatar du någon just nu? - What's not to hate?
Vem hatar du? - Alla som inte läser vår blogg </3
Har du många vänner? - 359 enligt fejjis. TRODDE JAG... 358. WTF?!

Övrigt:
Hemmakväll eller festa? - Party all night long at home?
Pojkvän eller kompisar? - mamma och pappa
Kissie eller Kenza? - Bajs
Facebook eller msn? - Yahoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0